dinsdag 9 juni 2015

Queue for the Zoo

Liberty... Het blijft een van mijn favorieten. Nee, het IS mijn favoriet.
Als je de Tana Lawn in je handen en onder je naaimachine hebt gehad, dan ben je waarschijnlijk verkocht.
De stof is delicaat, maar toch stevig. Luchtig en toch niet doorzichtig. Echte zomerstof, dat wel. Maar de stof valt steeds goed.
Het is niet voor niks dat kledingmerken zoals H&M en Fred&Ginger regelmatig met Libertystoffen werken. Fred&Ginger (een andere van mijn favorieten) kiest ieder seizoen enkele Liberty's uit. En terecht. Stuk voor stuk pareltjes en vooral: de prints zijn tijdloos, echte blijvers.
Goedkoop is de stof niet, maar de kwaliteit is onbetwistbaar. En daar staat iets tegenover. Maar desondanks zwicht ik zelf telkens voor dat unieke gevoel van de stof. In de kledingwinkel, in de stoffenwinkel (in de tweedehands-kledingwinkel ook)... De Liberty-fans weten waar ik het over heb!

Hemdje: Paspelpoes Joke
Links: Queue for the Zoo Aqua
Rechts: Queue for the Zoo Green

Het heeft wat voeten in de aarde gehad, maar het is dan toch gelukt.
We hebben het immer populaire "Queue for the Zoo"-stofje eindelijk kunnen bemachtigen.
Je zag de stof misschien vorige zomer bij Fred & Ginger of je zag welke prachtige creaties Griet van Emma en Mona en Joke van Paspelpoezen ermee maakte. De prints zijn te combineren met eender welke stijl en kleur. Past voor elke leeftijd en elk geslacht en bij ieder vestje, chique of casual, sportief of gekleed.
Oh ja, zag ik ook geen sunny pants in deze stof passeren in een van de vorige La Maison Victors?

Foto van ptitsmonstres.wordpress.com
Jurk en hemdje: Fred & Ginger zomer 2014
Queue for the Zoo Aqua
Hemdje Fred & Ginger
Queue for the Zoo Aqua

Wil jij ook aan de slag? De stof is nu in 2 kleurtjes (Aqua en Green) te verkrijgen in de webshop.
Check ook de bijpassende effen stoffen!
Veel plezier ermee!


3 opmerkingen: