donderdag 29 januari 2015

De bambi van Bambiblauw

In het bambi-paneel werd als eerste geknipt.
Een Lua-slaapzak zou het worden.
Ik moet toegeven, ik heb er even over moeten nadenken hoe ik de slaapzak eruit zou krijgen. Maar Kim, die was er op 2 seconden uit: als je een met een "asymetrische bambi" werkt dan lukt het gelijk niks... Inderdaad, ze had gelijk.

De Lua is helemaal geworden zoals ik gepland had.
En de kleinste maat is uit 1 paneel geraakt. Voor de voering koos ik Ciel Bleu van Atelier Brunette. De tussenvoering is gemaakt uit flanel.
Oh ja, de knoopjes daar ben ik nog steeds heel content van!





Kim toverde uit 1 paneel dit kleedje voor Fien. Pofmouwen, een gouden paspelbandje onderaan, wat wilt een meisje van 5 nog meer...?









Een iets gewaagder maar ook heel geslaagd idee: een bloesje met lange mouwen. Niet eenvoudig om dit uit 1 paneel te krijgen, maar zoals je ziet niet onmogelijk. Dit is maatje 5 jaar, maar het lukt ook nog met grotere maten.



De paneelstoffen zijn uitverkocht maar kunnen doorlopend in voorverkoop besteld worden. Je stof, en de rest van je bestelling, wordt dan verzonden/geleverd van zodra wij deze op voorraad hebben. De eerstvolgende levering is voorzien voor februari. De daaropvolgende levering hopelijk rond april. Voor de levering van februari zijn er nog een twintigtal bambi-paneeltjes beschikbaar.





Zag je de bijpassende effen stoffen en boordstoffen al?


2 opmerkingen: