zondag 30 november 2014

Herfst-uiltjes

Het zijn niet alleen herfst-uiltjes, maar ook zomer-uiltjes, jongens-uiltjes, meisjes-uiltjes en mevrouwen-uiltjes. Zie jij er ook een "meneren"uiltjes-projectje in?
Het paneel is ook 70 cm breed en 140 cm hoog, net zoals de andere 5.

Het hemdje van Sus in maat 128 kregen we net uit 1 paneel. Maar het was nipt. Barbara haar brein heeft even pijn gedaan, maar het lukte! Nu probeer ik een jasje met de uiltjes als voering.

De print op dit paneel is mijn persoonlijke favoriet geworden. De kleuren, de print, de uiltjes met hun perfecte veertjes en de kleuren van de bijpassende stoffen.








Het damesbloesje werd door Kim gemaakt. Met aangeknipte mouwen lukte het vlotjes uit 1 paneel. Boordstof eraan en voilà, meer moet dat niet zijn. 












Tot en met 3 december kan je nog meedoen met onze Give Away
We geven 6 panelen weg!

6 opmerkingen:

  1. Prachtig zijn ze, jullie nieuwe stoffen! Dat schreef ik ook al eens onder de give-away, maar met die honderden reacties wordt misschien niet alles even aandachtig gelezen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat met jullie nieuwe paneeltjes! Ze zijn echt super mooi geworden!! Dat gaat ongetwijfeld een hit worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo ongelooflijk mooi!!! Wat kijk ik uit naar mijn paneel :-) Mijn vingers jeuken al om met de mevrouwenuiltjes aan de slag te gaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen