donderdag 18 augustus 2011

Oleo-Boleo!

Ik kreeg vorige week een enthousiast telefoontje van zus Brit… HET PATROON VAN DE BOLEO IS TE KOOP!
Dank u Brit voor de uitstekende tip. Maar ik heb het gisteren al besteld… ;-)

Ik wist natuurlijk direct waarover ze het had. De Boleo-tas, ontworpen door Eloleo.
Het patroon van de Boleo is het 3de patroon dat verkocht wordt door Van Katoen. De opbrengst ervan gaat integraal naar het goede doel. Het patroon kost slechts 5€.
Ook de 2 andere patronen zijn de moeite om te bestellen.
Aan de peuterjurk ben ik nog niet begonnen. Maar het resultaat is mooi en een tikkeltje retro. Ideaal dus!
En de Madame ZsaZsa halterjurk is geprint, geplakt, getekend en uitgeknipt……… tot ik een stukje stof tekort kwam….. Ggrrrrr… Komt er dus nog aan.

Brit stelde me voor om de Boleo voor me te maken met een van de Echino-stofjes uit de webshop.  Aangezien dat Brit zo'n tas op 10 minuten in elkaar kan steken (of zo lijkt het toch), vond ik het GOED.
Ik twijfelde een uur aan de combinatie van de 2 stofjes, het werden deze 2 toppers:


Ze is er trouwens een krak in gebleken om in het rond te stikken rond het "gat", de zak in de tas. Ze geeft je hier meer tekst en uitleg.


Natuurlijk ga ik de tas zelf ook snel maken. En wel voor sewing-sister Herre.
Die heeft van mij nog een kadootje tegoed.

Bij wijze van tegoedbon maakte ik een voorstel van de verschillende stofjescombinaties.
Wanneer ze heeft gekozen dan vlieg ik erin… en geef ik van Katoen!!




8 opmerkingen:

  1. Waw, die is mooi! Merci voor de inspiratie, nu weet ik ook wat doen met dat mooie roze-met-bolletjes stofje! :-))))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, kwijlkwijl, ik wou dat dat overzicht mijn stoffenkast was. ;-) En al ben ik niet zo rozig: toffe Boleo!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooh wauw, Herlinde gaat nooit kunnen kiezen tussen al dat moois!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mag Herlinde écht maar 1 combinatie kiezen? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die stoffencombinaties, prachtig! Ik krijg direct zin om er ook één te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja inderdaad!!! En ikke blij... ik kan alleen niet kiezen uit zoveel mooi's!!
    Vanavond laat ik het Loike weten...
    Super merci loi-proi!!
    ***

    BeantwoordenVerwijderen
  7. als ze nie kan kiezen, wil ik wel zenne ;-)
    schoon stofkes!
    groetjes, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen