woensdag 6 juli 2011

Pop-Up-Shop-Plezier

Tijdens het eerste weekend van juli, hielden we onze eerste Pop-Up-Shop met webshop De Krullevaar.
En het mag gezegd, het viel in de smaak!

Gelukkig kreeg ik hulp van grote zus, want bij momenten was het er erg druk.
Kwam dat misschien door de nieuwe tricotjes die we nog op de valreep scoorden bij de leverancier? Of gewoon doordat we 2 grote super-de-luxe naaiclubs in Leuven hebben? De sToffenmadammen die kenden we al, maar we vonden het heel leuk dat we ook de ladies van het Leuvens Stiksel eens mochten ontmoeten.


Het was ook weer grote zus Brit die met het idee kwam om oorbelletjes toe te voegen aan het assortiment. Den bambi hoefde alleen even "ja" te knikken, en dezelfde dag nog schoot ze in actie.
En het moet gezegd: het resultaat is echt super! En voorlopig exclusief voor verkoopdagen zoals de pop-up-shop er eentje was...


Als het aan ons lag, dan organiseerden we op geregelde tijdstippen een pop-up-shop, en dan nog liefst samen met De Krullevaar, want de samenwerking was perfect!

Misschien toch eens vragen aan Gerry en Katleen…? Of misschien omkopen met sangria? Iemand?


8 opmerkingen:

  1. En ik was erbij en vond het super! De oorbelletjes zijn meteen gebombardeerd tot mijn lievelingsoorbellen, de tricot viel erg in de smaak bij de meisjes, de elastische biais is helemaal wauw, en de kleine lapjes stof worden verwerkt in het verjaardagscadeau van de oudste dochter. Dus, als het aan mij lag...voor herhaling vatbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai, uw rokske is mooi geworden! Perfect met dat rode paspeltje en die rode knopen! Ik vond het ook heel tof om vrijdag even langs te komen en voor mij mag het ook zeker vaker! Veel gezelliger dan op internet bestellen :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja hoor meer pop up shops kan ik alleen maar beamen. Niet te geloven dat ik zaterdag toch zonder oorbelletjes buiten ben gestapt...:-(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wou ik ook net zeggen: wat een prachtig rokje!
    En ik zie veel leuke stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nog van dat!! hopelijk sta ik niet meer op de zwarte lijst??
    Zag er allemaal Super uit...nu nog tijd vinden om mijn bambistof te verwerken!!
    Kus*

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het was heel leuk en ik durf niet zo snel iets online kopen. Maar nu ik eerst even langs geweest ben, ga ik zeker ook online kopen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn shoppen als je echt kan rondkijken en eens 'voelen'. Nu durf ik het ook helemaal online ;-). (Ondertussen zijn de geshopte stofjes en knoopjes verwerkt tot en tas!)

    BeantwoordenVerwijderen