donderdag 20 april 2017

Botanical Garden: het vervolg en een Give-Away!


Wat zien we ze graag, al die frisgroene blaadjes... een tweede botanische collectie kon dus uiteraard niet uitblijven. Drie nieuwe schoonheden, waarvan je nu eentje kan winnen! Wil je kans maken op een meter Botanical Garden 2 stof van jouw keuze, dan like je Bambiblauw en About Blue Fabrics op Facebook, en reageer op deze post waarin je jouw keuze vermeldt (wit, groen of grijs). De winnaar wordt bekend gemaakt op maandag 24 april. Succes!
Update: Ellen @ NellieEllie, jij bent de winnaar volgens random.org! Stuur je je adres even naar sales@aboutbluefabrics, en dan wordt je kadootje met de post verstuurd. Veel plezier ermee!



Kijk ook eens bij:

Stannel
So Popo Sew
Toertjes en Pateekes

59 opmerkingen:

  1. Beide pagina's kregen lang geleden al een duimpje van me 😉 ik ga voor n1, zooooooo schoon! Proficiat met deze tweede serie botanicals!
    Wikkelgatjes (eenhuisjeopdebuiten.wordpress.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alle 3 heel mooi, dus moeilijk kiezen, maar ik ga voor het grijze

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk, een give-away. Likes hebben jullie al, ik vind de grijze het tofst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bambiblauw en About Blue Fabrics heb ik al veel langer geliked, uiteraard :-)
    Ik doe mee voor de witte, de eerste foto. Maar ze zijn allemaal mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Elisabeth Mertens20 april 2017 om 14:46

    Oeeee leuk! Alledrie hebbers! Maar als ik moet kiezen de witte :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat met de nieuwe collectie!
    Prachtige stofjes!
    Ik waag graag mijn kans voor de grijze versie :-)
    Mijn naam op Facebook is Lesley De Winter

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oeh, aangezien ik nog moet bestellen, waag ik zeker mijn kansje. Ik kies voor grojs, al vind ik ze alledrie even prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf! Er schieten al allerlei ideeën te boven met wat ik met het grijze stofje zou kunnen maken. Ik waag daarom graag een kansje op de grijze versie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Katja Klarenbeek-Knopperts20 april 2017 om 14:56

    Wat zou ik graag winnen! De grijze variant is mijn absolute favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weeral zo'n mooie stofjes. Ik zou voor grijs gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind ze super tof! Ik zou gaan voor grijs. Nu duimen maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Al lang fan! Heb de botanicals één thuis liggen om een jurkje mee te maken voor mijn dochtertje voor het huwelijk van haar peter. Ben grote fan van de eerste foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Alle drie even leuk, maar toch een voorkeur voor het grijze :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Net een zwangerschapskleedje genaaid in de About blue streepjes. Mijn bolle buik hunkert naar een grijs botanisch vervolg! :) (ok, of misschien moet ik deze keer minder egoïstisch zijn en voor de uk naaien..)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh smelt, alweer zo'n mooie stofjes!! Alledrie super mooi maar de groene is mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik doe graag mee. De groene is mijn favoriet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Weeral p.r.a.c.h.t.i.g! De grijze is mijn favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geliked! 👍 Nu hopen op de groene versie! Misschien komt die mijn richting uit? ☺️

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oei die grijze lacht me wel heel lief toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. leuk weer, maar de groene vind ik toch het frist...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw, ze zijn allemaal heel mooi, maar dankzij Deborah kies ik ook voor de grijze.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik doe graag mee! De witte is mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ze zijn zo mooi allemaal, ik zou me graag laten verrassen!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mijn duimpjes gaan omhoog. Proficiat met de 2e reeks ! Ik heb geen voorkeur ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Waaaw! Mijn voorkeur gaat uit naar de grijze

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik kan niet kiezen! Maar de grijze steekt er misschien toch nog een beetje bivenuit. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh wauw, wat zijn ze mooi! Ik waag een kans voor een metertje wit.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ze zijn prachtig! Dat mag wel een rokje voor mijzelve worden!
    Om botanical all the way te gaan: ik doe meer voor de groene :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ze zijn prachtig. Maar van de onderste zou ik direct een billie voor manlief mee maken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. De grijze vind ik fantastisch. Ik waag graag mijn kans

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Annelies Deville20 april 2017 om 22:20

    Holapola! Hier met die formidabele groengrijze print! ��

    BeantwoordenVerwijderen
  32. De groene vind ik echt machtig, fingers crossed!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Prachtig! Mijn eerste metertje Botanicals gebruikte ik tot de laatste centimeter op, ik wil dus graag met deze nieuwe stoffen aan de slag! De groene variant vind ik het mooist voor mezelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik.vind beide shops al lang leuk, mijn voorkeur gaat uit naar het groene :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik doe graag mee voor de grijze uitvoering! Ik volg bambiblauw al lang, maar ben heel blij met nieuwe paginas zoals About Blue Fabrics! Super mooie stoffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ooooh wauw! Ik was al zot van het vorig "botanical-garden-stofje" (kijk maar hier: http://nellieellie.blogspot.be/2017/04/tropical-party.html?m=1) maar deze zien er nog leuker uit! Mijn voorkeur gaat vooral naar het grijze of het witte. Ik hoop eens geluk te hebben en aan de slag te kunnen gaan met deze fantastische stof! #FingersCrossed

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ellen @ NellieEllie, jij bent de winnaar volgens random.org! Stuur je je adres even naar sales@aboutbluefabrics, en dan wordt je kadootje met de post verstuurd. Veel plezier ermee!

      Verwijderen
  37. Hoe langer je er naar kijkt hoe mooier ze worden. En de keuze wordt lastiger. Ik ga voor de grijze. En liken doen we natuurlijk al.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik ben helemaal fan van de grijze versie, omdat hij iets gedempter is :) (Paula Pille)

    BeantwoordenVerwijderen
  39. het zijn superstofjes waar ik vrolijk van word! voor mij liefst het grijze

    BeantwoordenVerwijderen
  40. ik vond de vorige botanical al zo bijzonder mooi, maar deze vind ik dus nog mooier. ik waag dus graag mijn kans. Het is moeilijk kiezen, maar ik ga dan toch de meerderheid volgen en voor grijs gaan. duimen maar.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wij gaan voor grijs! Of wit, of grijs, of wit! Ale.... grijs dan! Keuzestress! 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  42. verliefd op allemaal maar de grijze wil ook ook nog wel wat <3

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Kim Vanderwaeren21 april 2017 om 09:12

    De groene want die brengt mij helemaal terug naar de keuken van mijn bomma waar ook zo'n grote plant stond. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Oh, ik waag mijn kans voor de grijze versie!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Supertof vind ik ze! Ik waag dan ook graag mijn kans. Wit of groen geniet mijn voorkeur. Ik word graag verrast :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Heel erg fan van alle drie. Maar de grijze geniet toch de voorkeur.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Oh, ik vind dat het contrast zo mooi bij de grijze versie!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. T zijn weer pareltjes, alledrie! Zo moeilijk om te kiezen... Twijfel, twijfel.. Toch maar de witte dan

    BeantwoordenVerwijderen
  49. T zijn weer pareltjes, alledrie! Zo moeilijk om te kiezen... Twijfel, twijfel.. Toch maar de witte dan

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Oh wat een schoon gerief! Een lichte voorkeur voor de grijze variant.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Prachtige stofjes! Mijn favoriet is die met de witte achtergrond. Zou vast en zeker een prachtig jurkje kunnen worden voor onze 5 jarige meid.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ze zijn weer zo mooi!! Ik zou graag de groene zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Nice blog and post, thanks for sharing your knowledge with us,

    best regards

    Sandro from Nomes

    BeantwoordenVerwijderen